SI IKAN COMEL..SI IKAN KALOI...CUBA CLICK KT KEPALA DIA..HEE

Friday, February 20, 2009

Jangan menangis...senyumlah dengan hari-harimu..

Dapat ku bayangkan, sesungguhnya tiada seorang pun yang membuatkan aku menangis.Tetapi hanya satu yang aku bayangkan, dikala seseorang itu selalu membuat ku sentiasa tersenyum.Bukan tangisan yang aku mau, tetapi kebahagiaan yang selalu ada dalam hati.Apa yang kurasakan saat ini atau saat yang akan datang, seseorang itu ada dalam hati ku. Aku tak mau membuatnya bersedih , disebabkan aku masih lagi mengalami kesedihan itu. Aku akan menunjukkan kepada seseorang itu , bahawa aku dalam keadaan bahagia…bahagia…bahagia. Sesungguhnya aku tidak mau membuat seseorang itu turut mengalami kesedihan yang aku alami kerana aku sangat menyayanginya. Sekali lagi aku sangat menyayanginya dan cukuplah aku yang akan menanggung kesedihan itu.
Kau terbaik buatku dan aku juga yakin bahwa aku juga terbaik buatmu.

aku tak sanggup buat kau bersedih..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...